S notifikacemi přicházíte do kontaktu prakticky denně, i když si jejich existenci často ani neuvědomujete. Oznámení nebo upozornění na mobilním telefonu či webu se zkrátka staly naší součástí. I díky tomu se z nich stal velice efektivní marketingový nástroj, který je však nutné správně nastavit. Pojďme si tedy prozradit, z čeho se webové notifikace skládají.
Jak jsme zmínili, notifikace je synonymem pro oznámení nebo také pro upozornění. Nejčastěji se s nimi setkáte v souvislosti s mobilními aplikacemi v chytrých telefonech, také v prostředí sociálních sítích nebo obecně na internetu, kdy surfujete a brouzdáte v online magazínech, které se vám zobrazily při vyhledávání v internetových prohlížečích.
Řada lidí je toho názoru, že notifikace se týkají, respektive vztahují jenom na internetové obchody, jelikož oznamují především slevové akce nebo upozorňují na ponechané zboží v košíku. Tak tomu ale samozřejmě není. Díky systému Notifee mohou webové notifikace využívat prakticky všichni. Jen je tedy musí správně složit.
Push notifikace obsahují několik prvků
Aby byla notifikace dostatečně efektivní a účinná, je nutné, aby byla složená z několika prvků. K těmto prvkům patří především titulek, jenž by měl zákazníka zaujmout. Kromě toho by měla ukrývat text. Stačí jen pár slov, žádná zbytečná souvětí. Text by měl mluvit jasně, neměl by chodit kolem horké kaše, to je zkrátka špatně.
Kromě toho se hodí, když bude notifikace ukrývat obrázkovou ikonu, která člověka zaujme. A samozřejmostí je hlavní odkaz.
Obohaťte své notifikace o několik možností
Samozřejmě to jsou jen základní prvky, které by měla efektivní notifikace mít. Svou push notifikaci můžete pozměnit, můžete ji vyšperkovat několika možnostmi. Například ji můžete vyšperkovat velkým obrázkem nebo například akčními tlačítky.