Začátky podnikání nejsou nikdy procházkou růžovou zahradou. Jestliže patříte mezi malé podnikatele, máte většinou podmínky ještě o dost horší, protože si nemůžete dovolit tolik investovat jako velké podniky. Některé záležitosti však lze snadno vyřešit.
Provoz moderní kanceláře
Mnoho kancelářských a podnikatelských činností dnes zvládnete pomocí online programů. Hostovaná služba iPodnik vyřeší práci online odkudkoliv. Jednoduše zprovozníte kancelář v cloudu, která se nastaví vaší firmě na míru. Uspoříte náklady na infrastrukturu a správu. Jednotné prostředí zajišťující provoz vaší firmy se hodí pro začínající podnikatele, ale rovněž pro organizace a podniky, které nezamýšlí kupovat hardware. Nic neriskujete, jelikož iPodnik si můžete vyzkoušet. V systému se nevyskytují žádné výpadky, tudíž podpora funguje nepřetržitě každý den. odpadne vám nutnost se obracet na technické odborníky.
Vedení účetnictví online
K nejvyžadovanějším službám patří rozhodně účetnictví. Pohoda je systémem, kde se vede účetní administrativa a řízení nákladů. Daňové účetnictví online praktikujete velice jednoduše, nejlépe bude vyhovovat malým a středním organizacím. Rovněž nechybí funkce ukládání a archivování výstupů ze systému, například faktury, objednávky atd. V případě rozšiřování podniku nečiní problém přejít na vyšší verzi či stávající rozšířit o další moduly.
Microsoft Office 365 patří k nástrojům, které pomáhají dát dohromady osobní a pracovní život. Exchange online počítá s garantovanou podporou neustále sedm dní v týdnu. Data se zálohují denně. Například obdržíte profesionální e-mail, kde na vás čeká schránka s firemní doménou o velikosti 50 GB. Nechybí anti spam a antivirová ochrana, archivování pošty až několik let, sdílené kalendáře, online porady, plánování schůzek. Dále bude umožněno pracovat s dokumentem ve více lidech najednou. Budete mít pod kontrolou, kdo změní nebo otevře dokumenty.