PPC není SEO. Co dokáže jinak a lépe?

Správa PPC reklamy je v současné době velmi poptávanou službou. A nelze se tomu divit. Vždyť prakticky všechny společnosti přešly do světa onlinu, což znamená, že je nutné svést s konkurencí neúnavný boj. Abyste na konci vyšli jako vítězové, PPC reklama je tím, do čeho se vyplatí investovat. Mnoho lidí si však PPC reklamu zaměňuje za SEO, ale to jsou dvě odlišné věci. Pojďme si říct, co takové PPC umí jinak (a možná dokonce lépe) než SEO.

Ve výsledcích vyhledávání okamžitě

V porovnání se SEO jsou PPC reklamy ve výsledcích vyhledávání okamžitě k nalezení. Pomocí PPC se výsledky vyhledávání dostávají na první tři příčky čili jsou hned na očích a neztratí se v davu. Nemusíte prakticky bojovat s jinými podniky, kdo bude na prvních třech příčkách, stačí investovat dostatečné množství peněz a také mít řádně nastavenou reklamní kampaň.

Pomocí PPC reklamy je tedy možné přeskočit svou konkurenci prakticky ze dne na den, ne-li z hodiny na hodinu.

Text, který vám přesně odpovídá

Na rozdíl od SEO můžete zajistit, aby se ve výsledcích vyhledávání objevil přesně takový text, který chcete, aby se v reklamě objevoval. Napíšete si ho totiž sami. A octnout se v něm může také požadované klíčové slovo. Jinými slovy máte plnou kontrolu nad tím, co se bude v popisu objevovat.

U reklamy si text určujete sami, proto můžete vytěžit z nejvíce přesvědčivých argumentů, které máte v rukávu. Do popisu můžete přidat také výzvy k akci, ale samozřejmě v nich můžete měnit i aktuální informace.

K dispozici pouze ta nejvíce relevantní stránka

Oproti SEO má PPC jednu velkou výhodu, a sice můžete uživatele odkázat na stránku, na kterou text skutečně odkazuje, respektive o které víte, že ji chcete mít prioritní. V případě SEO se velmi často ukazuje stránka (respektive se dostává na přední příčky výsledků vyhledávání), která je podle vyhledávače nejvíce relevantní. Ne vždy to však může být ta, která je pro vás klíčová.