Kanceláře jsou důležitou součástí každodenní práce zaměstnanců a svou roli hrají i v rámci reprezentace společnosti vůči obchodním partnerům. Proto je důležité pečlivě zvolit kancelář, která bude mít moderní vybavení pro pohodlí zaměstnanců i pro vytvoření dojmu u obchodního partnera. Bude-li navíc v dobře dostupné lokalitě s občanskou vybaveností, máte zpola vyhráno. Takovou lokalitou se chlubí kanceláře Praha City Center. Jedná se o kanceláře Praha 1.
Parkování v centru
Prostory této moderní kancelářské budovy poskytují prostory již od velikosti 150 m2 s kompletní škálou služeb přímo v budově i v jejím okolí. Co se týče dostupnosti, ta je naprosto vynikající. Snadno se sem dostanete prostřednictvím MHD (metro, tramvaj i autobus) i autem, jež zaparkujete na jednom z 291 parkovacích míst.
Kromě toho nabízí Praha City Center také další služby – nachází se zde půjčovna automobilů, myčka, dobít si zde lze i váš elektromobil. V bistru Provocateur se mohou občerstvit zaměstnanci kanceláře i obchodní partneři. Jedná se o velmi moderní bistro, za které se nebudete muset stydět ani před tím nejnáročnějším obchodním partnerem. Na oběd si pak zajděte do Butcher´s, což je restaurace zaměřující se na americkou kuchyni.
Všechny služby na dosah ruky
Mezi další služby patří bankovní poradenství mBank, ale i profesionální nehtová kosmetika a kosmetický salón. Nábytek do kanceláří a přilehlých kuchyněk můžete vybírat také přímo v budově Praha City Center v rámci obchodu Stopka.
V okolí budovy naleznete všechno potřebné. Bankomaty, banky, nespočet restaurací a barů i poštu máte na dosah. Z kanceláří je dobrá dostupnost i na pražskou magistrálu.
Pronájem kanceláře Praha 1 je výhodný ze všech hledisek a požadavků, které na kancelář můžete mít – moderní vzhled, reprezentativní styl kanceláří, výborná dostupnost i lokalita.