Jakou reklamou nejlépe upoutat pozornost zákazníka?

výroba světelné reklamy

Podnikáte, ale nová klientela se zrovna nehrne tak, jak byste si představovali? Nebo byste chtěli stávající základnu zákazníků trochu rozšířit a rozjet podnikání ve velkém, jen nevíte, jak na sebe správně upoutat? Víme, jaký typ reklamy vám zajistí pozitivní odezvu.

Jednoduchá psychologie

Lidé se od zvířat liší v mnoha věcech, v této konkrétrétní záležitosti jsou si ale všichni velmi podobní. Stejně jako hmyz v lese upoutají květy s nejzářivějšími barvami a jen ptačí samečci s tím nejpestřejším peřím mají zajištěnou slibnou budoucnost, tak se lidské oko pozitivně chytá na všechno výrazné, barevné, pestré a svítivé. Přiznejte se, že při jízdě na dálnici vždycky stočíte zrak na billboard, který hýří barvami a výraznými nápisy spíše než na černobílý text. Je to sice až neskutečně jednoduché, ale opravdu to funguje. A ještě více než barvy, funguje světlo. Osvětlené nápisy na budovách vždycky strhnou naši pozornost více než obyčejná plechová cedule a rozumí se, že obzvláště večer. Jako řešení efektivní reklamy se tedy nabízí reklama světelná.

Inzeráty, TV spoty? Ne!

Pohlédneme-li na ostatní typy reklam z ekonomického hlediska, přijdeme na to, že jsou řešením nevýhodným. Jistě, na televizi se dívá večer každý průměrný Čech, ale dovolit si reklamu v hlavním vysílacím čase muže jen málokterý podnikatel, navíc jde mnohdy o reklamu dočasnou s krátkodobým efektem. To samé platí pro inzeráty v novinách, časopisech a rádiích. Zaplatíte za produkci jména Vaší firmy pouze na určitý čas a za sumy neúměrné efektu, který tato reklama přinese. Za měsíc po zmizení z obrazovek po vás, obrazně řečeno, zase nikdo neštěkne a výnosy znatelně poklesnou na předchozí hladinu. Právě světelná reklama vyrobená na míru, která bude zdobit třeba vchod do budovy sídla vaší společnosti, zůstává trvalou, poutá zraky kolemjdoucích i projíždějících aut a usazuje se do podvědomí potenciálních lokálních zákazníků. Až budou hledat někoho v oboru služeb, které nabízíte, na koho se nejspíše obrátí?

Výroba světelné reklamy

Při dnešních možnostech může mít výroba světelné reklamy jakýkoliv tvar, font, barvy, typy podsvícení a mnoho dalšího. Do světelné reklamy můžete zahrnout své firemní logo, váš slogan či jednoduchý popis toho, co vlastně nabízíte. Tím, že je reklama opatřená LED moduly či kvalitními zářivkami, bude působit na veřejnost 24 hodin denně a pracovat bez dalších investic, kromě té počáteční a měsíčnímu účtu za elektřinu. Životnost světelných bannerů je dlouhá, vyráběny jsou totiž z kombinace kvalitních plastů a hliníku. Světelná reklama navíc působí seriózně a profesionálně a vzhled firmy povyšuje na další level. Takže, proč vlastně ještě žádnou nemáte?

Sdílet článek