Vybudování firemního brandu je otázka dlouhodobé strategie a důkladného plánování. Pokud chcete být na současném trhu viditelní – a tím i úspěšní – neměly by vám být cizí slovní spojení jako brand awareness nebo corporate identity, ale měly by se naopak stát každodenními průvodci vaší společnosti při prosazování značky na trhu.
Logo je základ, ale nestačí
Máte společnost s originálním jménem, perfektní výrobek, dokonce se vám povedlo dost dobré logo firmy, ale klientů je stále málo?
Ten, kdo se opravdu chce prosadit v široké konkurenci, chápe, že tvorba firemního loga není jen návrh a realizace obrázku. Správné logo, to je znalost cílové skupiny, zvyků a preferencí potenciálních zákazníků a v neposlední řadě i psychologie. Má být snadno zapamatovatelné, vyjadřovat činnost firmy a neměl by být problém použít ho ve všech potřebných formách a formátech. I když je jedním ze zásadních prvků propagace společnosti, samo o sobě nestačí.
Firemní brand není jen značka a vyžaduje profesionály
Firemní brand je souhrnem tří důležitých prvků, jimiž jsou jméno, logo a firemní identita. Bez něj se vaše značka nestane snadno zapamatovatelnou. A na tom dnes nejvíc záleží.
Mnoho společností si už naštěstí uvědomuje nutnost pracovat na firemní image, a pro tento dlouhodobý úkol hledá zkušené hráče na poli obchodní grafiky.
Když napíšete do vyhledávače „grafické studio Praha“, vyjede vám celý seznam společností, které se nějakým způsobem věnují grafickým návrhům, ať už jde o webové stránky nebo tištěné materiály.
Vytvořit komplexní firemní identitu pro začínající společnost nebo rebranding firmy, která na trhu už působí, je úkol pro opravdové profesionály. Takové, kteří už mají něco za sebou a jejich obchodní partneři jsou s nimi spokojení. Nejen to: s jejich prací se setkáváte každý den a značky, které zrealizovali si pamatujete.
Grafické studio Gradesi pomohlo s firemní identitou a reklamními kampaněmi společnostem, které znáte. Zkusíte to s nimi také?