Každoroční odevzdávání daňového přiznání bývá pro mnoho podnikatelů doslova noční můrou. Zvlášť, pokud se o vedení účetnictví nebo o daňovou evidenci starají sami. Přestože je internet plný pomůcek, díky kterým lze v mžiku vystavit profesionálně vypadající fakturu nebo vytisknout daňový doklad, jejich evidování, párování a příprava podkladů pro konečné zúčtování, nejsou stále natolik propracované, aby je podnikatel stačil pohodlně zvládat paralelně se svými dalšími aktivitami.
Vedení účetnictví společnosti či živnostníka podléhajících platbě DPH, ale i daňová evidence, kterou vede firma zaměstnávající byť jen několik pracovníků, jsou natolik komplikované, že se takové subjekty bez vlastního účetního zkrátka neobejdou.
Vedení účetnictví
Jak si ovšem z široké nabídky vybrat opravdového profesionála? Doporučujeme zodpovědět si následující otázky:
- Nabízí firma individuální přístup?
- Jakým způsobem je řešena úhrada za provedené účetní operace?
- Zastoupí vás firma při jednání s finančními i jinými úřady?
- Bude za vás skladovat a archivovat účetní doklady?
- Bude vás pravidelně informovat o stavu účetnictví a upozorňovat na problematické položky?
Kompletní servis
Opravdu širokou škálu služeb v oblasti daňové problematiky nabízí firma Profitas – daňové poradenství Praha. Správu daňové agendy do jejích rukou svěřily firmy zabývající se nákladní dopravou, elektrotechnikou, zdravotnictvím, ale i IT společnosti nebo reklamní agentury. Specialisté z Profitas si poradí s vedením účetnictví neziskových organizací nebo s provedením auditu vaší firmy. Samozřejmostí je daňové poradenství a optimalizace.
Pokud o založení firmy teprve uvažujete, Profitas může být vaším spolehlivým partnerem od samého začátku. Pomůže vám se založením společnosti v Čechách i v zahraničí, se získáním sídla pro vaši společnost i s jakýmikoli dalšími změnami včetně případné likvidace firmy.